שערים חשמליים

שערים חשמליים משמשים לשליטה על הגישה לאזורים מאובטחים. לרוב, משתמשים בשערים חשמליים בכניסה למתקנים והם משמשים לצורך בקרת גישה עבור רכבים בתוכם ומחוצה להם.

אנחנו בחברת גוטליב עיצוב באלומיניום מתמחים בעיצוב שערים חשמליים מאלומיניום. אנו משתמשים בטכניקה מתקדמת של עיצוב המספקת רמת עמידות גבוהה של המבנה כנגד נזקים, פריצות או שחיקה. 

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות

לקוחות ממליצים

חני יוסף
קרא עוד
הזמנתי שער כנסה ושער חניה לבית , חייבת לציין שמהרגע הראשון הבחנתי בחבורת מקצועיים יחס אישי וחם לאורך כל הדרך ועבודה ברמה הכי גבוהה
May Gabay
קרא עוד
תודה רבה לעוסקים במלאכה.. הזמנו לביתנו שער חנייה כניסה וגדרות והכל היה מעולה.. תודה לצוות שהיה זמין וענה על שאלות למרות שחפרנו 🙂
אוריאן מוסקוביץ
קרא עוד
תודעת שירות גבוהה, אוזן קשבת לדרישות הלקוח והכי חשוב עבודה מקצועית! תודה לכם!
גל ורסוצקי
קרא עוד
תודה רבה לירדן יוסף המתקין! עבודה יסודית, מקצועית והכי חשוב מכל הלב !
רועי קניאל
קרא עוד
תוצאה חבל על הזמן תודה ענקית לירדן יוסף המתקין שדאג שאהיה רגוע לאורך כל הפרוייקט
Tzvi Knish
קרא עוד
עבודה מקצועית ומדויקת. משלב קבלת ההחלטה והצעת המחיר, דרך לקיחת המידות המידות ועד להתקנה. שירות וזמינות ברמה הגבוהה ביותר.

שערים חשמליים של חברת גוטליב

עיצוב שערים חשמליים מאלומיניום של חברתנו מתבצע בטכניקת ריתוך מתקדמת התורמת לרמת עמידות השער החשמלי לאורך שנים. בתהליך הייצור אנחנו לא משתמשים בברגים או צירים אלא בריתוך האלומיניום שיוצר יציקה אחת של שער אלומיניום. טכניקת הריתוך מאפשרת קלילות של מנגנון ההפעלה ובכך לא מכבידה על החיבורים, מה שמאפשר את עמידות מבנה שערים חשמליים מאלומיניום לזמן רב ואפילו שנים רבות.

 

מה ההבדל בין שער חשמלי לשער ידני?

המבקרים שלכם עשויים להגדיר את הרושם הראשוני שלהם מביתכם על סמך השער של הנכס שלכם. מחשבה מעמיקה על שער הכניסה שלכם יכולה להדהים אורחים ולהרחיק מסיגי גבול. בנוסף, היתרונות ששער כניסה לנכס שלכם יכול להציע מאוד תלויים בסוג השער שתבחרו. בזכות ההתפתחות הגוברת של הטכנולוגיה, אנו יכולים לבחור כעת בין שער ידני לבין שער אוטומטי או חשמלי.

שערים ידניים אינם משתמשים באלקטרוניקה והם מופעלים רק בצורה ידנית. בנוסף, הם מגיעים עם מנעולים שאדם יכול לפתוח אותם באופן ידני וללא ביטול נעילה. כלומר, ברגע שהמנעול נפתח או נשבר, שום דבר לא יכול למנוע מהשערים להיפתח.

בעבר, שימוש בשערים חשמליים נחשב מתאים רק למבנים מסוג אחוזות גדולות. כיום, ככל שהטכנולוגיה והאלקטרוניקה הופכות לחלק מחיי היומיום שלנו, מותקנות מערכות שער חשמלי בבתים בכל הגדלים וטווחי המחירים, והן מספקות אבטחה טובה יותר ומשפרות את האסתטיקה של הנכס.

 

מערכות שערים חשמליים הקיימים כיום בשוק:

שערים חשמליים לחניה

שערים חשמליים לחניה הם שיטה אוטומטית לפתיחת כניסות היקפיות לרכבים והולכי רגל.

המערכת כוללת שער או מחסום פיזיים, מנוע או מפעיל, מארז בקרה, אמצעי בטיחות ומתקני כניסה/יציאה.

איך עובדים שערי חניה?

כאשר רכב מתקרב לשער, על הנהג ללחוץ על השלט. לאחר מכן השער נפתח, והרכב יכול להיכנס לחניה. עם יציאת הרכב, על הנהג ללחוץ שוב על השלט, והשער נפתח כדי לאפשר את יציאת הרכב.

היתרונות של שערי חניה

שערי חניה מציעים מגוון יתרונות הן לבעלי החניונים והן לבעלי בתים. חלק מהיתרונות הם:

1. גישה מבוקרת: שערי חניה מספקים גישה מבוקרת למקומות חניה, מונעים כניסת רכבים לא מורשים ומפחיתים את הסיכון לגניבה או נזק.

2. אבטחה מוגברת: שערי חניה מציעים אבטחה מוגברת לכלי רכב החונים במגרש. השערים מונעים גישה בלתי מורשית, ומפחיתים את הסיכון לגניבה, ונדליזם ונזק.

 

שערים חשמליים לבתים ובניינים

זהו לא מחזה יוצא דופן לראות שערים חשמליים בחניה של אחוזות גדולות או חוות. יתכן שתופתעו לגלות, עם זאת, שהנוחיות הזו מתאימה לכל בית. כעת, מותקנים שערים חשמליים בבתים בכל הגדלים וטווחי המחירים.

אחת הסיבות למגמה הולכת וגוברת זו היא ששערים חמשליים אטרקטיביים במחירים זמינים ברוב החנויות לשיפוץ בתים ובחנויות מקוונות.

השערים מגיעים בהרכבה מלאה ומוכנים להתקנה מקצועית. ניתן להתאים מנועים חשמליים ואביזרים אופציונליים לשער על מנת להבטיח פעולה חלקה ואמינה לכל החיים.

 

שערים חשמליים מאלומיניום

שערים חשמליים מאלומיניום הם בחירה מושכלת לביתכם המסייעת בשיפור האבטחה והבטיחות לכל המשפחה. הם נועדו להתאים לאסתטיקה של הנכס שלכם ושל האזור המקומי, הם משתלבים בצורה חלקה בסביבתם תוך שהם מספקים לכם הגנה על הבית שלכם ועל מה שבתוכו. שערים חמשליים מאלומיניום יכולים להעלות את הערך המהותי של הנכס שלכם.

 

איך שער חשמלי עובד?

פתיחת שער חשמלי הופכת את השער לפתוח ולסגור בעת קבלת פולס חשמלי הנוצר על ידי שלט רחוק, לוח מקשים או מכשיר חיישן המותקן בחניה. המפעיל פותח את השער בהנפתו פנימה ושומר עליו פתוח כדי לאפשר תנועה. לאחר שהתנועה הסתיימה, הוא סוגר את השער על ידי נדנוד חזרה למיקום המקורי. המפעיל מחובר לזרוע פתיחת שער, שמאלצת את השער להתנדנד בכיוון הנכון. המוח של המערכת הזו הוא תיבת בקרה המותקנת ליד ציר השער במוצב השער. תיבת הבקרה מקבלת את אותות הרדיו ומורה למפעילים לתפקד בהתאם. תיבת הבקרה שואבת חשמל מסוללה שיש להחליף אותה מדי פעם. לוחות סולאריים יכולים לשמש גם כמקור האנרגיה.

 

האם שער חשמלי מספק ביטחון?

אז, איזו אבטחה מציעים שערים חשמליים? ובכן, אם הם סגורים באופן מלא, הם מציעים מידה גדולה של פרטיות כיוון שאיש אינו יכול לראות דרכם. הם מייצגים גם גבול פיזי; הרחבה של כל הקירות או המשוכות סביב הנכס שלכם. אף אחד לא יכול לטייל בשטח שלכם ולקבל גישה למה שהוא רוצה בבית ובגינה בזמן שילדיכם משחקים.

זו גם אזהרה לכל מי שרוצה להגיע לנכס שלכם לפני שהוא מתקרב לדלת הכניסה שלכם ומצלצל בפעמון. עם אינטרקום שמע או וידאו, אתם יכולים לשמוע ולראות מי נמצא בשער שלכם וכך להחליט מי יקבל גישה ומי לא.

 

מה היתרון בשער חשמלי?

שער חשמלי מעניק לכם את היכולת לסגור אותו ללא מאמץ רב. אם אין לכם שער, אין מה לסגור. עם שער ידני, עליכם לפתוח ולסגור אותו בעצמכם באופן ידני בכל פעם שאתם יוצאים או חוזרים הביתה. רוב האנשים עושים זאת בשבועות הראשונים ואז משתעממים ומשאירים את השער שלהם פתוח. עם שער חשמלי, אתם לוחצים על כפתור והוא נפתח. אתם נכנסים פנימה והוא נסגר מאחוריכם. וזה היתרון העיקרי – הוא סגור כשאתם רוצים שהוא יהיה סגור.

 

שערים חשמליים מחיר

עלות שער חשמלי משתנה באופן משמעותי על פי חומר השער, סגנון, גודל ועיצוב. שערים גדולים יותר עולים יותר משערים קטנים באותו עיצוב ואותו חומר. באופן כללי, שערים מעץ רך הם הזולים ביותר אך דורשים תחזוקה רבה ואינם מחזיקים מעמד זמן רב. שערים מעץ קשה הם יקרים יותר ומחזיקים מעמד זמן רב יותר משערי עץ רך, אך הם עדיין דורשים תחזוקה שוטפת. שערים חשמליים מאלומיניום דומים במחיר לשערים מעץ קשה ואינם זקוקים כמעט לתחזוקה.

שירותים נוספים:

שערים מאלומיניום

אם אתם מחפשים שער, בין לבית, בין לחניה, או אפילו לבניין משרדים, השער שהכי כדאי להזמין הוא מאלומיניום. שערים מאלומיניום הם עמידים וחזקים, אפשר להזמין

פרגולה למרפסת ולגינה

פרגולות אלומיניום

במדינה חמה כמו שלנו, תצטרכו לצייד את המרפסת בכיסוי כזה או אחר. פרגולות אלומיניום עשויות להיות הפיתרון הטוב ביותר בשבילכם. מדוע? כי פרגולות מאלומיניום יעניקו

מעקות אלומיניום

האם יש לכם גג? גרם מדרגות? מרפסת? אם כן, ככל הנראה אתם זקוקים לפריט משלים ובטיחותי כמו מעקות אלומיניום. אולי בעצם כבר יש לכם מעקה,