התקנת פרגולות אלומיניום לבית

אתם קמים בשבת בבוקר בבית הפרטי שלכם. קניתם אותו כך שיהיה לכם שקט ונוף מרהיב. אתם נכנסים למטבח ומכינים לעצמכם קפה. שאר בני הבית ישנים אז יש לכם זמן של שקט רק לעצמכם. אתם יוצאים החוצה ומשקיפים על הנוף אבל לא מצליחים להנות! השמש היוקדת של חודש אוגוסט לא מאפשרת לכם להנות מהנוף ומהגינה שכה השקעתם בה! מה הפיתרון? פרגולות אלומניום של גוטליב עיצוב באלומניום! גוטליב עיצוב באלומניום עוסקת מזה שנים בעיצוב, תכנון וייצור מוצרים לבית מאלומניום, בין אם מדובר בשערי כניסה, שערים לחניה, פרגולות, גדרות או מעקות. החומרים בהם אנו משתמשים הינם מהאיכותים ביותר, שקיבלו כל אישורי איכות והתקנים. אנחנו מציעים מגוון רחב של עיצובים, פתוחים לכל רעיון של הלקוח ובסינרגיה משותפת יוצרים את המוצר האיכותי והיעיל ביותר בשבילכם. אנחנו לא מתפשרים על איכות, על עיצוב ועל השירות.

אם החלטתם לצייד את מרפסת ביתכם בפרגולה מאלומניום, הגעתם למקום הנכון

אצלנו בגוטליב תוכלו למצוא מגוון רחב של שערים חשמליים מאלומיניום ופרגולות – רחבות וצרות, בגדלים ועוביים שונים, צבעים מגוונים וכן מלוא העיצובים. באפשרותכם לבחור בפרגולה אטומה לחלוטין, או פרגולה מרווחת ופתוחה. עיצוב‭ ‬הפרגולות שלנו מבוסס ‬על‭ ‬קווים‭ ‬נקיים‭ ‬והרמוניים‭ ‬המשתלבים‭ ‬עם עיצוב הבית. לפרגולות מאלומיניום יתרונות בכך שמדובר בחומר אל חלד, כך שאין שום חשש מכך שתפגע או תחליד מגשם, או שמה תהרס מהשמש העלולה להיות יוקדת לעיתים במדינת ישראל. הפרוגלה מהאלומניום שלנו תעניק לכם הצללה נאותה, יחד עם הנאה מאור השמש, כאשר החשיפה אליה תהיה מנימליסטית.

התקנת פרגולות אלומיניום לבית עם גוטליב עיצוב באלומיניום

אנחנו בגוטליב עיצוב באלומניום מבטיחים לכם התקנה‭ ‬נכונה‭ ‬ומקצועית‭ ‬שתבוא לשביעות רצונכם. אנחנו נלווה אתכם באופן אישי, יד ביד, החל מהפגישה הראשונה, פגישת העיצוב, הגעה לביתכם לצורך לקיחת מידות, התקנה, בדיקת שביעות רצון וכמובן אחריות על המוצר. עובדי החברה הינם אנשים בעלי הכשרה מקצועית המעניקים השירות באופן אדיב, איכותי, גמיש ויעיל. אנחנו רואים חשיבות גדולה במעורבות הלקוח בכל התהליך. אנחנו מבטיחים לכם את השירות היעיל, המקצועי והאדיב ביותר וכן עבודה יעילה ומקצועית ביותר.

מאמרים נוספים:

מקום לטעם ולבחירה אישית

מקום לטעם ולבחירה אישית כאשר אנחנו מדברים על דלתות כניסה של הבית אנחנו לא מדברים על סתם מחיצה שתפקידה לבודד בין הקור לבין החום, להפריד

התקנת פרגולות אלומיניום לבית

אתם קמים בשבת בבוקר בבית הפרטי שלכם. קניתם אותו כך שיהיה לכם שקט ונוף מרהיב. אתם נכנסים למטבח ומכינים לעצמכם קפה. שאר בני הבית ישנים

שערים חשמליים במרכז

אם אתם מעוניינים ברכישת שערים חשמליים במרכז – הגעתם למקום המושלם עבורכם. אנחנו בחברת גוטליב עיצוב באלומיניום מתמחים בייצור ושיווק שערים חשמליים במרכז לכל מטרה.